آیفون تصویری در تبریز 36618019-09141280692

دلایل کار نکردن آیفون تصویری کوماکس

دلایل کار نکردن آیفون تصویری کوماکس

اگر شما در حال مطالعه مقاله دلایل کار نکردن آیفون تصویری کوماکس هستید، به احتمال زیاد با آیفون تصویری خود به مشکل برخورده اید. در این مقاله به شما در مورد کارایی ها و عملکردهای آیفون تصویری در تبریز توضیح خواهیم داد.

هر آیفون تصویری ساختمان باید حداقل قادر به انجام 4 عمل اصلی باشد:

  • صدای زنگ در منزل یا دفتر: زمانی که کسی برای اجازه ورود دکمه زنگ را فشار می دهد، شما باید قادر به شنیدن صدای زنگ آیفون تصویری باشید. در غیر اینصورت عیب یابی آیفون تصویری شما توسط تعمیرکار دورفون ضروری است.
  • گفتار بیرون به داخل ساختمان: همچنین باید قادر به شنیدن آنچه که افراد بیرون می گویند، باشید.
  • گفتار درون ساختمان به بیرون: افراد بیرون باید آنچه را که می گویید بشنوند.
  • باز کردن درب ساختمان از راه دور: شما باید قادر به باز کردن درب ورودی بدون اینکه شخصا به درب ورودی بروید، باشید. بسیاری از آیفون های تصویری نمایندگی تبریز دارای ویژگی های اضافی مثل، ویدئو و یا صفحه کلیدی برای ورود کد هستند. که این امکان را به شما می دهد بدون صحبت کردن، از طریق کد وارد شوید.

هنگامی که مشکلی با هر یک از این چهار عملکرد برای آیفون تصویری کوماکس ایجاد می شود، می تواند به دلایل مختلفی باشد.

دلایل کار نکردن آیفون تصویری کوماکس

دلایل کار نکردن آیفون تصویری کوماکس

عیب یابی آیفون تصویری کوماکس در تبریز:

1. زنگ به صدا در نمی آید

یکی از عیوب آیفون تصویری کوماکس که می تواند ایجاد شود ( البته این مشکل، ربطی به برند خاصی ندارد و هر آیفون صوتی و تصویری می تواند با این مشکل مواجه شود)، به صدا در نیامدن زنگ درب باشد. این مشکل رایج می تواند به دلیل فرسوده شدن دکمه روی پنل یا شل شده سیم متصل با دکمه باشد. این مشکل حتی می تواند نقص کارخانه ای باشد و دستگاه معیوب به شما تحویل شده باشد.

پس:

  1. فرسوده شدن دکمه پنل
  2. شل شدن سیم متصل به دکمه پنل آیفون تصویری کوماکس

دلایل کار نکردن آیفون تصویری کوماکس

2. شما نمی توانید آنچه را که در بیرون گفته می شود بشنوید

این مشکل می تواند دو دلیل داشته باشد:

  1. برد صوتی، بخشی که صدا را در سراسر سیستم منتقل می کند، معیوب است
  2. گوشی داخلی کار نمی کند

برای تشخیص عیب آیفون تصویری در تبریز ، تعمیرکاران آیفون تصویری باید به این نکته توجه کنند که اگر مشکل مربوط به تمامی واحدهای یک ساختمان است پس واحد گفتار یا همان برد صوتی دچار عیب شده و اگر مربوط به یک واحد خاص است، پس گوشی همان واحد دچار مشکل است.

دلایل کار نکردن آیفون تصویری کوماکس

3. افراد بیرون ساختمان نمی توانند صدای شما را بشنوند

این مشکل در آیفون تصویری کوماکس ، معمولاً مربوط به یک گوشی معیوب است، اگرچه ممکن است به واحد برد صوتی نیز مربوط باشد.

دلایل کار نکردن آیفون تصویری کوماکس

4. وقتی دکمه روی مانیتور آیفون تصویری را فشار می دهم ، درب باز نمی شود

تشخیص این مشکل سخت تر است. اگر فقط آپارتمان شماست که نمی تواند به کسی اجازه ورود بدهد، به احتمال زیاد مشکل از دکمه روی مانیتور شما یا در کل مانیتور است.

اگر آیفون تصویری کوماکس دیگر واحدها نیز این مشکل را دارند، ممکن است یکی از این مشکلات باشد:

نوسانات الکتریکی ساختمان
اتصال معیوب توسط نصاب ناشی
نرسیدن برق به قفل برقی
قفل به درستی روی درب تنظیم نشده است

دلایل کار نکردن آیفون تصویری کوماکس

5. اگر ترکیبی از تمام مسائل بالا را دارید

ترکیبی از عیب های پنل آیفون تصویری کوماکس و مشکل مانیتور آیفون تصویری کوماکس و ایرادات گوشی آیفون تصویری کوماکس ، به این معنی است که احتمالاً در پنل اصلی آیفون تصویری یا گوشی آیفون تصویری شما مشکلی وجود دارد.

اکثریت مشکلات مربوط به آیفون تصویری مربوط به خرابی برد تغذیه آیفون تصویری است که در مانیتور تعبیه شده و نیاز است توسط تعمیرکار آیفون تصویری ، تعویض گردد.

دلایل کار نکردن آیفون تصویری کوماکس

آیفون تصویری از کار افتاد ؟

  • منبع تغذیه را بررسی کنید

مطمئن شوید که آیفون تصویری برق دریافت می کند. نوع آیفون تصویری رنگی شما اگر آیفون تصویری سیمی است، جعبه فیوز یا قطع کننده مدار را بررسی کنید. اگر آیفون تصویری شما آیفون تصویری بیسیم است، باتری ها یا پورت شارژ را بررسی کنید.

  • سیم کشی را بررسی کنید

اگر آیفون تصویری شما از نوع سیمی است، اتصالات سیم کشی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ایمن هستند و آسیبی ندیده اند. سیم کشی شل یا آسیب دیده می تواند باعث از کار افتادن آیفون تصویری کوماکس COMMAX شما شود.

  • تنظیمات را بررسی کنید

تنظیمات سیستم آیفون تصویری کوماکس را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی پیکربندی شده اند. مطمئن شوید که صدا زیاد شده و سیستم روی کانال صحیح تنظیم شده اند.

  • دکمه ها و کنترل ها را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که همه دکمه ها و کنترل ها به درستی کار می کنند. دکمه ها و یا کنترل ها اگر جواب نداد و یا چسبید، سعی کنید آنها را با یک پارچه نرم و محلول تمیزکننده ملایم تمیز کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، قطعات آسیب دیده را با کمک تعمیرکاران آیفون تصویری در تبریز تعویض کنید.

  • مکانیسم آزادسازی درب را تست کنید

در صورتیکه سیستم آیفون تصویری شما دارای عملکرد باز کردن درب است، آن را تست کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کند. اگر قفل درب همانطور که در نظر گرفته شده باز نمی شود یا قفل نمی شود، سیم کشی، اتصالات و مکانیسم آزادسازی را بررسی کنید. در برخی موارد، مشکل ممکن است مربوط به قفل یا قفل در باشد تا سیستم آیفون تصویری کوماکس.

  • ارتقا را در نظر بگیرید

اگر سیستم آیفون تصویری قدیمی است یا به درستی کار نمی کند، به سیستم جدیدتر ارتقا دهید. یک سیستم آیفون تصویری جدید می تواند ویژگی های امنیتی پیشرفته و عملکرد بهتری را ارائه دهد.

امیدواریم بررسی منبع تغذیه، سیم کشی و تنظیمات به شما در رفع مشکل کمک کند. اگر این مراحل جواب نداد، با شرکت آنا تجارت نورا با کادر مجرب تماس بگیرید. در اسرع وقت با کمترین هزینه و کادر مجرب در خدمت شما مشتریان عزیز خواهیم بود.

دلایل کار نکردن آیفون تصویری کوماکس

برای تعمیر آیفون تصویری کوماکس در تبریز چه کنم؟

بنابراین … برای رفع عیوب آیفون تصویری کوماکس در تبریز  چه کار کنم؟
به طور معمول این مسائل نیاز به توجه متخصص آیفون تصویری کوماکس دارد. اگر در تبریز هستید، شرکت آنا تجارت نورا – تبریزدزدگیر اماکن می تواند به شما کمک کند. فرآیند استاندارد، انجام یک خطایابی آیفون تصویری در تبریز است، بعد آن می‌توانیم برای تعمیر کامل آیفون تصویری کوماکس در تبریز راه حل ارائه نماییم.

باشماره های ما 09141280692 و 04136618019 تماس بگیرید! ما در مورد روند مراجعه ، عیب یابی آیفون تصویری و تعمیر آیفون تصویری در تبریز با شما صحبت خواهیم کرد.

من به مشاوره در مورد تعمیر آیفون تصویری کوماکس در تبریز نیاز دارم!

اگر به دنبال راهنمایی یا فقط مشاوره در ارتباط با خرید آیفون تصویری کوماکس ، نصب آیفون تصویری کوماکس ، تعمیر آیفون تصویری کوماکس خود در تبریز هستید، اکنون با شماره زیر با ما تماس بگیرید.

تماس با تبریزدزدگیر اماکنبا ما با شماره 09141280692 تماس بگیرید

برای درخواست خرید، نصب و تعمیر آیفون تصویری کوماکس در تبریز می توانید از طریق واتس اپ، اپلیکیشن بله، ایتا، تلگرام، درخواست خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام تبریز دزدگیر اقدام نمایید.برای دریافت مشاوره و راهنمایی کافیست از طریق گفتگوی آنلاین وب سایت تبریز دزدگیر نیز اقدام نمایید.

وب سایت تبریز دزدگیر : (https://tabrizdozdgir.com)

ایمیل تبریز دزدگیر : (tabrizdozdgir@gmail.com)

پیج تبریز دزدگیر در اینستاگرام : (tabrizdozdgir@)

شماره تلفن همراه جهت تماس با تبریز دزدگیر :(09141280692)

شماره تلفن شرکت آنا تجارت نورا : (04136618019)

گروه مهندسین شرکت آنا تجارت نورا – تبریزدزدگیر – تمامی تلاش خود را در جهت ارائه خدمات به مشتریان گرامی و سهولت دسترسی به متخصصین پاسخگو متمرکز ساخته است. هدف ما در شرکت آنا تجارت نورا ارائه بهترین خدمات در زمینه فروش، نصب و تعمیر و جلب رضایت مشتریان عزیز تبریزدزدگیر می باشد.

لیست قیمت آیفون تصویری در تبریز ، بهترین برندهای آیفون تصویری در تبریز، نمایندگی آیفون تصویری در تبریز ، رفع خرابی آیفون تصویری در تبریز

مدیریت: مهندس کیارش باحجب، مهندس مهدی عظیمی

درخواست تعمیر آیفون تصویری در تبریز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *