اخبار و مقالات, دوربین مداربسته در تبریز 09141280692-36618019, گزارش تصویری پروژه ها

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

محل پروژه: تبریز قزلجه میدان ویلای در حال ساخت

ویلایی در حال ساخت در زمین های روستای قزلجه میدان است. برای ایجاد امنیت در آن، قرار شد چند دوربین مداربسته نصب کنیم. با این کار امکان نظارت بر آن مهیا شد.

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

تجهیزات مورد استفاده در پروژه:

1. دوربین مدار بسته دید در شب رنگی در تبریز – warm light – اپتینا 5مگاپیکسل

2. دستگاه DVR هشت کانال 4K اپتینا ( قیمت dvr 8 کانال )

3. آداپتور 12V-2A

4. پروژکتور دور برد 100w

5. پایه براکت 50cm

6. کم باکس استاندارد

کم باکس جعبه‌ای از جنس پلاستیکی است برای قرار دادن اتصالات دوربین و آداپتور. ابعاد این باکس 15*15 سانتی‌متر با عمق 6 سانتیمتر است. آداپتور دوربین مداربسته در آن قرار گیرد. دلیل اصلی نصب دوربین مداربسته روی کم باکس عایق کردن دوربین از محل نصب است. که با حذف نویزهای محیطی موجب دید بهتر و افزایش طول عمر دوربین مداربسته و آداپتور می شود. از آسیب رسیدن به دوربین بر اثر رعد و برق نیز جلوگیری می‌کند.

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

7. رک

8. فتوسل

مراحل انجام پروژه:

A. بازدید میدانی و تعیین محل نصب و برند دوربین مداربسته:

با مشاهده محل و بررسی محیط، نوبت انتخاب محل نصب و تعداد دوربین شد. با انتخاب 2 دوربین در دو طرف بر ویلا پوشش کافی حاصل شد. برای فضای داخلی نیز تصمیم بر نصب 2 دوربین شد. دوربینی که ما برای این پروژه انتخاب کردیم، اُپتینا Optina است. دوربین مدار بسته دید در شب رنگی در تبریز اوپتینا تصاویری با کیفیت بالا ارایه می دهد. قیمت این دوربین ها بسیار مناسب است. دستگاه DVR هشت کانال اُپتینا با پشتیبانی از تصویر با کیفیت 4K گزینه مناسبی برای این پروژه بود. برای دریافت قیمت dvr 8 کانال با ما تماس بگیرید.

B. نصب پروژکتور و فتوسل:

به دلیل اینکه محل پروژه در شب نور مناسبی نداشت برای همین ما در جهت دید دوربین های مدار بسته پروژکتور هایی نصب کردیم. با این کار با روشن کردن محیط، کیفیت تصاویر دریافتی بالاتر می رود.

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

پروژکتورهای دوربرد مورد استفاده در این پروژه با عمق نفوذ نور بیشتر نسبت به پروژکتورهای معمولی روشنایی مناسبی را در مساتهای بلند را فراهم کرد. برای کنترل روشن و خاموش شدن پروژکتورها از فوتوسل بهره بردیم تا به‌صورت خودکار این کار انجام گیرد.

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

فتوسل:

عملکرد فتوسل ها وابسته به نور است، یعنی اگر نوری که فتوسل در معرض ان است ضعیف شود، مقاومت آن زیاد شده و در مقابل اگر تابش نور به فتوسل قوی باشد، میزان مقاومت آن کم می شود و باعث روشن شدن پروژکترها می شود. به کار گیری از فتوسل در پروژه ها موجب کاهش مصرف برق در زمان هایی که فراموش میکنند پروژکتورها را به صورت دستی از مدار خارج کنند. نقش به سزایی دارد و ازطرفی دید مناسبی برای دوربین های مدار بسته در طول شب و محیط های تاریک را فراهم می سازد.

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

بنابراین وقتی هوا روشن است و تابش خورشید و روشنایی وجود دارد، فتوسل با دریافت نور در داخل خود مقداری ولتاژ تولید کرده و آن را به رله می دهد. به محض اینکه هوا تاریک شد، به دلیل عدم وجود نور دیگر هیچ ولتاژی در فتوسل تولیدنمی شود و به رله نمی رسد که با کمک آن مدار دستور قطع جریان را صادر کند، در نتیجه لامپ های محل نصب فتوسل روشن می شوند.

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

C. نصب پایه براکت و لوله خرطومی فلکسی:

برای افزایش ارتفاع و داشتن زاویه مناسب از براکت های 50cm استفاده کردیم. پایه های براکت از جنس ورق های گالوانیزه می باشد. این ورق ها در برابر باران و خورشید و رطوبت مقاوم هستند. برای حفاظت از سیم های کواکسیال ترکیبی در فضای باز از خرطوم های فلکسی استفاده کردیم. خرطوم های فلکسی استاندارد، سیم ها را در برابر تابش خورشید، رطوبت، بارش و نیز در برابر برش و قطع کردن محافظت می کند. در جاهایی که نیاز به سیمان کاری بود از لوله های pvc و پلی آمید استفاده شد. البته مقدار کمی لوله خرطومی سنگین به خاطر محل اجرا استفاده شده که زمان تکمیل دیوار زیر سنگ نما قرار میگیرد.

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

D. نصب رک دیواری اهنی:

برای جلوگیری از دسترسی افراد به دستگاه ( قیمت dvr 8 کانال ) و تجهیزات به کار رفته در آن استفاده کردیم. رک ها محفظه های آهنی قفل دار هستند که برای نگهداری تجهیزات امنیتی، شبکه و غیره به کار گرفته می شوند. رک دیواری در تبریز بدلیل نصب در بالای دیوار هم به لحاظ جا و هم در دسترس نبودن دارای مقبولیت زیادی بین مردم شده است.

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

E. عایق بندی کردن اتصالات:

آب و رطوبت یکی از اصلی ترین عوامل آسیب رسان به وسایل و تجهیزات الکتریکی می باشد. از این رو الویت ما عایق بندی اتصالات به کار رفته شده در این پروژه و پروژه های انجام شده می باشد. اتصالات و جاهایی که امکان نفوذ آب هست را بوسیله چسب سیلیکون باکیفیت آب بندی می کنیم. با این کار خیال خود و مشتری را راحت می کنیم. انجام درست این کار از ضررهای مالی وارد شده به تجهیزات جلوگیری می کند. و موجب رضایت دوطرفه در طولانی مدت بین کارفرما و پیمامنکار می شود. چون سولفاته شدن برد لوازم الکترونیکی شامل گارانتی نمی شود. و باعث تحمیل خسارات جانبی می شود.

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

اتمام پروژه:

برای دریافت قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی در تبریز ، حومه و شهر جدید سهند ، همین امروز با شرکت آنا تجارت نورا تماس بگیرید. مشاوره و بازدید توسط همکاران با تجربه به صورت رایگان انجام می پذیرد. پس از توافق و تصمیم به انجام خرید و نصب، به صورت حضوری و اینترنتی مقایسه و با اطمینان و تضمین کیفیت و قیمت خرید فرمایید. اکیپ تبریز دزدگیر مفتخر است با ارایه خدمات مناسب در خدمت مردم عزیز و شریفمان باشند. اعتماد شما به این مجموعه، افتخار و سرمایه ماست. با انتقال دیدگاه های شریفتان اعم از انتقاد و پیشنهاد، ما را در این مسیر یاری فرمایید تا بتوانیم بهتر و کاملتر در خدمت شما عزیزان باشیم.

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

پروژه نصب دوربین مداربسته در قزلجه میدان

تبریز دزدگیر را انتخاب کنید

” ایمنی را در اولویت قرار دهید و با ما تماس بگیرید “
خدمات ما در شرکت آنا تجارت نورا
فروش، نصب و راه‌اندازی و تعمیر دزدگیر اماکن در تبریز ، حومه و شهر جدید سهند
فروش، نصب و راه‌اندازی و تعمیر دوربین مداربسته در تبریز ، حومه و شهر جدید سهند
فروش، نصب و راه‌اندازی و تعمیر آیفون صوتی و تصویری در تبریز ، حومه و شهر جدید سهند
شماره تلفن همراه: 09141280692  و  تلفن ثابت: 04136618019

(مهندس کیارش باحجب، مدیر فروش و اجرا) و مهندس مهدی عظیمی (مدیر ناظر و اجرا)

 ارتباط از طریق پیام رسان ها:

تبریزدزدگیراماکن دربله

ایتای تبریزدزدگیراماکن

واتس اپ تبریزدزدگیراماکن تبریزدزدگیراماکن در تلگرام@tabrizdozdgir


صفحه ما در اینستاگرام: @tabrizdozdgir

تصاویر نصب دوربین مداربسته در تبریز (محل پروژه: قزلجه میدان)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *