اخبار و مقالات, دوربین مداربسته در تبریز 09141280692-36618019

دوربین مداربسته مخفی بهتر است یا قابل مشاهده

دوربین مداربسته مخفی

اگر بخواهیم فهرستی از مزایا و معایب دوربین مداربسته مخفی در مقابل دوربین‌های قابل‌مشاهده ارائه دهیم، مسلماً کار دشواری است. شرکت آنا تجارت نورا – تبریز دزدگیر به‌عنوان نمایندگی دوربین مداربسته در تبریز ، باتجربه اندوخته در سالیان متمادی در زمینه فروش دوربین ‌مخفی در تبریز می‌تواند چشم‌اندازی در مورد اینکه کدام دستگاه نظارتی می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد، با کارشناسان مجرب، شما را راهنمایی نماید.

فهرست مطالب

هر دو دوربین امنیتی مخفی و قابل‌مشاهده ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و پی‌بردن به قابلیت‌های هر کدام می‌تواند تصمیم‌گیری را برای شما آسان کند. اگر در انتخاب بین این دو تردید دارید، چند دقیقه برای خواندن این پست وقت بگذارید تا انتخابی آگاهانه داشته باشید. در اینجا نحوه انتخاب بین دوربین‌های امنیتی مخفی و قابل‌مشاهده را ارائه می‌کنیم.

آیا باید دوربین‌های امنیتی قابل‌مشاهده را در خانه خود نصب کنید؟

  1. اغلب سارقان مکانی را برای سرقت انتخاب می‌کنند که احتمال دیدن شدن آن‌ها کم باشد. اگر دوربین مداربسته شما بزرگ و قابل رویت باشد بسیار برای شما ایده‌آل خواهد بود. رویت از دوربین چیزی نیست مورد خواست یک سارق باشد و یک دوربین امنیتی شانس بیشتری برای بازدارندگی ایجاد می‌کند.
  2. مهم‌تر از ویژگی‌های بازدارندگی، می‌خواهید مطمئن شوید که خود دوربین دارای وضوح کافی برای ثبت جزئیات بیشتر است. اکثر دوربین‌های با وضوح‌بالا ویدئوهایی باکیفیت 4K ضبط می‌کنند و جزئیات زیادی را ذخیره می‌کنند، به‌طوری‌که می‌توانید شماره پلاک خودرو را تشخیص دهید و چهره افراد را شناسایی کنید
  3. بسیاری از دوربین‌های امنیتی قابل‌مشاهده اکنون دارای قابلیت‌های ضد خرابکاری مانند محفظه‌های فلزی و پوشش لنزهای مقاوم در برابر لکه هستند تا غیرفعال‌کردن آنها را دشوار کند.

دوربین مداربسته مخفی

چه زمانی باید دوربین‌های امنیتی مخفی را انتخاب کنید؟

مزایای دوربین قابل‌مشاهده نسبت به دوربین مداربسته مخفی بیشتر است. بااین‌حال، یک دوربین امنیتی مخفی چند ویژگی دارد که ارزش بررسی دارد.

  1. اگر می‌خواهید یک دستگاه نظارت محتاطانه داشته باشید که خطر خرابکاری را از بین ببرد، یک دوربین امنیتی مخفی برای شما ایده‌آل است. دوربین‌های مخفی به دلیل فرم کوچک‌ترشان می‌توانند در هر جایی که دوست دارید قرار بگیرند. این به شما امکان می‌دهد دستگاه را در نقاط نصب خوب پنهان کنید تا مجرمان فرصتی برای غیرفعال‌کردن آنها نداشته باشند. بعید است که مجرمان در هنگام مشاهده یک دوربین امنیتی قابل‌مشاهده اقدامی انجام دهند. در واقع، آنها حتی ممکن است مصمم باشند آن دوربین را از بین ببرند تا کمترین مدرک ممکن را به جا بگذارند.
  2. همچنین، ممکن است یک دوربین امنیتی قابل‌مشاهده برای مهمانان در ملک شما ایده خوبی نباشد. دوستان و خانواده شما ممکن است از دانستن اینکه زیر نظر یک دستگاه نظارتی هستند احساس ناراحتی کنند. با یک دوربین امنیتی مخفی، مهمانان شما حتی نمی‌دانند که شما یک دستگاه نظارتی در داخل ملک خود دارید.
  3. دوربین‌های جاسوسی کوچک و مخفی با صدای واضح به‌عنوان دوربین‌های پرستار بچه کارایی بالایی را دارند.

دوربین مداربسته مخفی

در مورد نصب دوربین مخفی و قابل‌مشاهده چطور؟

بهترین راه‌حل این است که هم دوربین‌های امنیتی مخفی و هم قابل‌مشاهده را نصب کنید تا بتوانید از نقاط قوت آنها استفاده کنید. بسیاری از خانه‌ها و مشاغل دوربین‌های مخفی و قابل‌مشاهده را برای ایجاد یک دستگاه نظارت قابل‌اعتماد یکپارچه می‌کنند. آنها دوربین‌های امنیتی قابل‌مشاهده را در فضای باز نصب می‌کنند تا به‌عنوان یک عامل بازدارنده برای سارقان عمل کنند و دوربین‌های امنیتی مخفی را در داخل خانه نصب می‌کنند تا دوستان و اعضای خانواده احساس ناراحتی نکنند.

صرف‌نظر از اینکه از دوربین امنیتی مخفی یا قابل‌مشاهده استفاده می‌کنید، چند نکته وجود دارد که باید به‌خاطر داشته باشید که به حداکثر رساندن اثربخشی دستگاه نظارتی شما کمک می‌کند.

نکات مهم در انتخاب دوربین مخفی و قابل‌مشاهده

  • وضوح دوربین را بررسی کنید. به‌طورکلی، هرچه مگاپیکسل (MP) بالاتر باشد، جزئیات بیشتری ثبت می‌گردد.
  • در فضای باز از دوربین‌های امنیتی ضدآب با ماندگاری بالا استفاده کنید.
  • دوربین‌های امنیتی را انتخاب کنید که دارای چراغ‌های LED مادون‌قرمز قوی هستند تا در شب همه چیز را واضح‌تر ببینید.
  • از مانیتورینگ 24 ساعته استفاده کنید تا بتوانید وضعیت خانه خود را حتی دور از منزل، کنترل کنید.
  • از نصاب دوربین مداربسته در تبریز بخواهید دوربین‌ها را نصب کنند. موقعیت‌یابی و زوایای دید مناسب می‌تواند تفاوت بزرگی را از نظر اثربخشی کلی دستگاه‌ها ایجاد کند، بنابراین این را در نظر داشته باشید.
  • میزان بردی که دوربین پوشش می‌دهد؛ یعنی چه مقدار از منطقه را می‌تواند از طریق لنز تحت پوشش قرار دهد. دوربینی با میدان دید وسیع برای فیلم‌برداری در فضای باز انتخاب کنید و برای ضبط فضاهای تنگ (مانند راهروها و ورودی درها)، از دوربینی استفاده کنید که میدان دید کمی دارند.

دوربین مداربسته مخفی

آیا نصب دوربین‌های امنیتی مخفی قانونی است؟

پاسخ مثبت است، داشتن دوربین مداربسته مخفی در خانه شما قانونی است، اما نه در قسمت‌های خصوصی ملک مانند اتاق‌خواب و حمام.

برای انتخاب دوربین مناسب با نیاز و مکان شما با یک شرکت سیستم‌های امنیتی حرفه‌ای مشورت کنید تا بتوانید مشاوره تخصصی در مورد دوربین‌های امنیتی مخفی یا مرئی دریافت کنید. شما می توانید برای استخدام نصاب دوربین مداربسته در تبریز با ما تماس بگیرید.

با تبریز دزدگیر تماس بگیرید

وبگاه تبریز دزدگیر ( فروش دوربین‌مخفی در تبریز ) : (https://tabrizdozdgir.com)

ایمیل تبریز دزدگیر: (tabrizdozdgir@gmail.com)

پیج اینستاگرام تبریز دزدگیر: (https://instagram.com/tabrizdozdgir)

شماره‌تلفن همراه تبریز دزدگیر برای استخدام نصاب دوربین مداربسته در تبریز :(09141280692)

شماره‌تلفن شرکت آنا تجارت نورا – نمایندگی دوربین مداربسته در تبریز: (041-36618019)

نشانی: تبریز، نصر، خیابان فرهنگ، روبروی دبیرستان شهید قاسم سلیمانی، پلاک 388، فروشگاه تبریز دزدگیر

مدیریت: مهندس کیارش باحجب، مهندس مهدی عظیمی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *